Ein kleines Weihnachtsgeschenk für die Besitzer der iFly 747 V2 steht nun zum Download bereit. Den Hotfix findet ihr im offiziellen Support-Forum. Hierzu muss man allerdings bereits registrierter Kunde sein. Dort gibt es auch separate Textur-Files, welche ihr in eure „Add-On-Repaint-Ordner“ kopieren müsst, da mit dem Update auch die Turbinen-Fans modifiziert wurden. Hier eine ausführliche Übersicht der Änderungen:

- Anzeige -

*FSX– Cold and Dark VC not correctly set
*VC Yoke to big
*FSX– VC Fire and APu red warnings to dim
*FSX –Centre CDU Numeric Click spots  offset
*Cabin ALT & Rate random up/down on FS start
*FSX– stab trim toggle switches see thru.
*ND MAP waypoint Font corrected
*Fuel totalizer
*eta and fuel calculations consider the wind when entered
*Nav2 and 3rd party scenery jet ways (work around)
—-when on the ground, set VOR2 will override the FS VOR2 and can set the jet ways
—on the ground, GS=0, parking brake set, all engine OFF
—when not on the ground, or plane moves, or engine running, VOR2 still works for ILS
*Light effects shows squares around them in Fog conditions
*RTE page SID and STAR issue
*SAT Temp display- progress page
*missing alpha channels corrected
*US System, temp  converted issue resolved
*MINS Baro and Radio now ON/OFF like real aircraft
*Adjusted Engine blades and cones to represent more accurately the real RR, PW, GE
*DU / CDU brightness
*TERRAIN Display Performance optimized
*Alpha Channels on Engines corrected
*FS9/FSX– under wing, wing light splash anomaly corrected
*Main 1 & 4 Fuel imbalance under specific conditions corrected
*Added missing Hidden Panel selector click spot on 4:3 2D panel
*DOOR ARMING INDICATION modified
*FSX– R-EXT PWR CLICK SPOT re-positioned
*INCORRECT FD DISPLAY
–can’t recreate this issue
*Flickering Cursor running 3 monitors
–cannot recreate, follow AVSIM forum advice
*RTE OFFSET
*ND behaviour when switching to TRUE NORTH corrected
*Nose gear turns after landing
*PROG page 2 and all FUEL USED corrected
*T/C displayed on ND while in the Cruise
*FS9– TCAS test when IRS not aligned
*VNAV Altitude reaction with Off PTH profile Alt Constraint during Approach/descent
–Take note in FCOM of B744 behaviour
*Key assignments
*reflections
*windshield wiper sounds too loud
*744 AOM Header error
*atc_heavy=1 added to cfg
*Passenger window reflections increased
*panel back-lit colour too white
*VC inside window Reflection decreased
*See through roof at nose with walk & follow
*Fuel Cut Off & Cautions corrected
*wind shear warnings set to minimum sensitivity
*Bad key assignment menu for FMC digits
*A/T Disconnect warning corrected
*HDG Knob turn direction logic improved
*Fuel Page/CDU PROG disagreement.
*Engine Start Indications and Warnings
*FSX– spec and bump maps added to default iFly livery

 

Quelle: Flight1-Forum

Autor

Da ich schon als kleines Kind sehr von der Fliegerei begeistert war, führte für mich kein Weg an der Flugsimulation vorbei. In der FS-Szene bin ich seit 2009 aktiv und habe in dieser Zeit viele Grundlagen über die Flugsimulation gelernt. Durch die Webseite Flusipilot.de wurde ich mit den Aufgaben eines News-Redakteuers vertraut gemacht und sammelte einige Erfahrungen. Bis die Webseite im letzten Jahr aufgrund von Zeitmangel geschlossen wurde, erlebte ich dort eine unvergesslich schöne Zeit. Nach einem knappen Jahr Pause bin ich nun für flusinews.de im Einsatz und freue mich wieder, Teil eines großartigen Teams zu sein!

Anmerkung dazu? Schreibe hier einen Kommentar.

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.

Tagesaktuelle Nachrichten zur Flugsimulation findest du derzeit im Flusiboard.
close